28 de març 2013

SERRA DE LES FITES

Ja hi tornem a ser i avui lo matí promet.........hem quedat a les vuit del matí en los companys joaquin,xavi i mario i en la puntualitat que solem quedar ja estem marxant cap a la Pobla.Avui el viatge es fa més que curt i arribem més d'una hora abans de comencar la cursa.Això ja és comencar en bon peu!Parlem en algun que altre conegut,entre ells joan ramon de vilalba que fara la marxa i francesc de corbera que quedara lo 22 i així fins que ja anem a fer la posta apunt per acabar donant el tret de sortida a la cursa inclós dos minuts abans de les nou i mija del matí.Avui la gent comenca fortíssima!comencem serpentejant els carrers del poble,ens fan baixar un barranc i tornem a pujar una ermita per tornar a passar per l'arc de sortida,rebent per aqui l'escalf de la gent(especialment de la dona i sogre,jeje)i algún que altre bici-at.Después de l'excitant sortida continuem per un bon tram de camí que serveix per agafar forces abans de fer un puja-baixa que ja ens portara cap a l'ascensió més important del dia.aquí toca apretar les dents,la gent camina poc i no podem ser menos,el ritme no afluixa,els batecs del cor són forts,hem d'aguantar fins dalt.Així arribo al control i avituallament alleugit perque ara podré soltar cames tot i quedura poc l'alegria perquè la baixada tampoc és per despistarse ni un moment.Gaudint un poc de les vistes pronte trobem un altre avituallamet i a partir d'aquí un tros que coincidim en gent de la marxa.A nestes altures ja he fet un pacte en lo company mario que avui toca anar junts fins el final i això ens ajuda a fer algun que altre relevo per no afluixar lo ritme.Arribo a l'ultima part de la cursa en forces,después de la bifurcació que separa altre cop cursa i marxa,ens queden 5km i ho hem de donar tot!Baixo l'últim barranc per enfilar l'última pujada cap al poble i baixo fort pero hem deixo anar una mica,ja no ve ningú per detras i com he fet un pacte en mario que va més just de forces lo mantindré fins el final.Entrem a meta per davall de les dos hores,xavi fa un minut que ha arribat,joaquin arribará en 2:03 fent molt bona cursa i l'altre bici-at alfons entrara en 2:25 una mica més just de forces(debutava en la muntanya)La femina del club,l'Helena no acaba el circuit complet,però ànims per l'any que ve,segur que ho aconseguiras.ara toca dutxa,hem retrobo en la familia que han gaudit d'una bona marxa,a menjar i beure una mica,intercanviar les últimes impresions i esperar la propera.Sobretot destacar lo bon tracte per part de la gent de la pobla i tots los bici-ats que hem coincidit i ens heu donat ànims en algun moment,salut i km!!!!!xavier alanyà