11 de març 2012

SORTIDA TOSSAL D'ENGRILLO.

Lo domenge passat a les 8:30h estavem tots a la plaça de Paüls , tots menos Joan Bikes que va aparcar a un altre lloc, vam sortir da Paüls per la Vall de Vinyes direcció Tossal d'Engrillo , la pujada al principi mos va apurar una mica pero quan vam agafar lo ritme rapid vam estar dalt , a pesar de la punxada de Joan , vam arrivar a la Refoia a un bon ritme i en 2h estavem al punt més alt del Tossal , despues de les fotos vam fer una senda de baixada molt guapa i despues a pujar i baixar per pinar i roques hasta lo coll de la gilaberta , despues amunt i bici al coll a saltar per un pas de roques la punta de l'aigua i despues hasta lo Vacarissal , coll de l'Avenc i una senda espectacular mos estava esperant per disfrutar la baixada despues de l'esforç , alguns encara caguen hosties pero valia la pena!

1. Jo soc un dels que encara cago hòsties, és lo que té la falta de forma. Los ratos a peu se'm van fer eterns, però les senderes de baixada valien la pena.