11 de nov. 2011













CURSA DE LES ROQUES,6 DE NOVEMBRE







Són les 7:15 del matí i marxo cap al garatge a buscar lo cotxe,comença l'aventura!Mos esperen 26 km per davant,1600m de desnivell positiu acumulat i un dia que pinten bastos en molt de fred i vent.A les 7:30 ja em trobo en david,después passam a buscar a xavi i l'últim que mos espera és joaquin,tres bici-ats i un de la castellania de batea cap a horta.Arribem a horta i la sensació de fred encara és més elevada i al damunt lo cel está amenaçador,recollim los dorsals,a l'autocar i cap a la franqueta.Allí acalentant a la vora del foc és surrealista,una mica estirant les cames i cap a la sortida,allí ja no s'aguanta ningú!Comença la cursa,tothom porta pressa per agafar bona posició,sabem que pronte mos espera la primera pujada.Dit i fet,passam pel mas de corretja i començam l'ascenció cap a la pùnta blanca(1160m).A xavi ja l'he perdut de vista(és un" fletxa")i joaquin i david me seguixen de prop.Les cames estan fresques i tots tenim ganes de tirar fort,tinc gent per davant i per detràs i així fins a dalt de tot.Arribem a dalt i lo vent és acusat,control de pas i ràpidament a buscar lo descens i una mica de racer.Començam a baixar unes rampes molt tècniques,s'ha d'anar en precaució,a més fa un ratet que plou i encara agreuja la situació,però ja em va bé,així recupero una mica l'esforç de la pujada.Sense pensar ja tornem a estar a la franqueta,tornem a passar pel mateix lloc del començament però ara continuam per la vora del riu,crusam la pista asfaltada en busca de la punta dels cucons(870m),aquí me trobo en terra de ningú durant tota l'ascenció i arribo a dalt desfet,la pujada m'ha passat factura.Pronte se veu lo poble d'horta però sé que encara tardarem a arribar-hi,trobo l'indicació del km 13'5.Toca crusar un altre serrall i aquí m'agafa david,lo vec molt bé,de seguida se m'escapa,no tinc forçes!joaquin no pot estar molt lluny.Em passa pel cap de plegar,david m'ha dit que encara queden 7km,es fará etern!Però tinc la sort de trobar un company de viatge,jordi pitarch(uec tortosa).Com s'agraeix en moments així ajuntar forçes en algú que va al teu ritme,parlam i desconecto una mica,tot passan per la serra d'horta,en la muntanya de santa bàrbara al fons.Giram a l'esquerra i només ens queden uns 2 km,però les ultimes costes per a pujar a horta es fan eternes,ja estic a dins del poble,ningú m'aturará.Baixo l'ultima costa per arribar a la plaça dels cafés.Estic exhaust,però content!Ja he crusat la linia de meta!Moltes felicitacions a l'AE CARA NORD d'horta de sant joan,una cursa brutal!(XAVIER ALANYÀ TARRAGÓ)Temps i posicions:xavi domènech(3:19.21-21 classificat),david bes(3:32:21-39 classificat)xavier alanyà(3:41:49-50 classificat) i joaquin vernet(3:44:17-58 posició)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada